V svoji diplomski nalogi sem preučevala razvojno psihologijo in vzorce navezanosti mladih mam na svoje starše in partnerja, ter razvijajočo se dinamiko med njo in njenim otrokom. Za diplomsko delo sem prejela tudi fakultetno Prešernovo nagrado (2013). Svoje prve dragocene izkušnje iz klinične prakse sem pridobivala pri delu z otroki, mladostniki in njihovimi starši v Zdravstvenem domu Ljubljana-Center, ter kasneje v Inštitutu za avtizem in sorodne motnje. Opravila sem tudi strokovni izpit iz zdravstvenega varstva in javnega zdravja. Več let sem sodelovala v socioterapevtskih taborih za otroke in mladostnike ter sovodila socioterapevtske vikende za družine. Pri tem sem vodila različne skupine tako za otroke s čustvenimi in vedenjskimi stiskami, kot za otroke z Aspergerjevim sindromom, ter za starše otrok s socialno ali čustveno stisko. Izvajala sem tudi psihosocialno pomoč družinam v okviru Zveze prijateljev mladine Moste-Polje. V projektu DOBRO SEM za krepitev duševnega zdravja v obliki preventivnih izobraževalno-podpornih skupin delujem kot predavateljica in vodja programov ter mentorica trenerjem. Od leta 2015 sem zaposlena na Svetovalnem centru za otroke, mladostnike in starše v Ljubljani, kjer poleg rednega ambulantnega dela z otroki, mladostniki in njihovimi družinami izvajam tudi treninge starševstva v okviru programa Neverjetna leta. Del programa specializacije iz klinične psihologije sem opravljala tudi v Londonu, na Priory Hospital North London pod mentorstvom dr. David Veale na oddelku za anksiozne motnje in obsesivno kompulzivne motnje, kje sem delala tako z odraslimi kot tudi z mladostniki.
Menim, da ima delo z otroki svoj domet, v kolikor ni vključena celotna družina in okolje, iz katerega otrok prihaja. Delo z družino me vse bolj navdihuje, tako sedaj nudim individualno svetovanje posameznikom kot tudi izobraževalno podporne skupine za starše, predvsem pa klinično psihološko podporo in terapijo otrokom, mladostnikom in njihovim staršem. Pot se je pokazala za pravilno, zato sem postavila to spletno stran, ki služi predvsem podpori staršem v tako razburkanemu obdobju njihovega življenja, ki vključuje skrb zase, za partnerstvo in otroke.
Kot specialistka klinične psihologije pri svojem delu uporabljam tehnike vedenjsko-kognitivne terapije in terapije z umetnostjo. Vključena sem v 3-stopenjsko podiplomsko izobraževanje iz vedenjsko kognitivne terapije Društva za vedenjsko in kognitivno terapijo Slovenije, kjer sem uspešno zaključila drugo stopnjo (opravljen Praktikum II, 2021) in lahko izvajam vedenjsko kognitivno terapijo pod supervizijo (Praktikum III). Opravljeno imam tudi dvoletno intenzivno izobraževanje iz klinične ekspresivne terapije z umetnostjo (2016-2018) v izvedbi Avi Goren-Bar, Ph.D. (Certified Clinical and Educational Psychologist Expressive Arts Therapist, Supervisor, Individual and Organizational Coach). Izobraževala sem se iz geštalt igralne terapije po Oaklander modelu (2024). Aktivno in vztrajno se izpopolnjujem na različnih seminarjih in kongresih, tako doma, kot tudi v tujini.